Meillä on 30 päivän palautuskäytäntö, mikä tarkoittaa, että sinulla on 30 päivää aikaa pyytää palautusta siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut tuotteen.
Jotta palautuksella olisi oikeus, tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi, käyttämätön, kaikki laput tallella ja alkuperäispakkauksessa. Sinulla tulee myös olla kuitti tai ostotodistus.
Jos haluat pyytää palautusta, voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa info@mobair.fi. Huomaathan, että palautukset tulee lähettää seuraavaan osoitteeseen: Mobair Oy, Haavistontie 66, 24800 Halikko
Jos palautus hyväksytään, lähetämme sinulle palautuslähetyslapun sekä ohjeet kuinka ja minne paketti tulee lähettää. Palautuksia, joita ei ole ensin pyydetty, ei hyväksytä. Jos sinulla on kysyttävää palautuksista, voit aina ottaa meihin yhteyttä osoitteessa info@mobair.fi.
Tarkistathan tilaamasi tuotteen vastaanottaessasi sen ja ota meihin yhteyttä välittömästi, jos tuote on viallinen, vaurioitunut tai olet saanut väärän tuotteen, jotta voimme arvioida tilanteen ja korjata sen.
Poikkeukset/tuotteet, joita ei voi palauttaa
Nopein tapa varmistaa, että saat haluamasi tuotteen, on palauttaa nykyinen tuote ja tehdä uusi tilaus, kun palautus on hyväksytty.
Jos tavarat toimitetaan EU:n alueella, sinulla on oikeus peruuttaa tai palauttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa ilman erityistä syytä, riippumatta yllä olevasta. Kuten edellä, tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa, käyttämätön, kaikki laput tallella ja alkuperäispakkauksessa. Sinulla tulee olla myös kuitti tai ostotodistus.
Ilmoitamme sinulle, kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuksen, ja kerromme, hyväksytäänkö hyvitys vai ei. Jos hyvitys hyväksytään, se palautetaan automaattisesti alkuperäiselle maksutavalle 10 arkipäivän kuluessa. Muistathan, että pankilla tai luottokorttiyhtiöllä saattaa kestää hetki käsitellä palautus niin, että se näkyy tililläsi.
Jos on kulunut yli 15 arkipäivää siitä kun palautuksesi on hyväksytty, ota yhteyttä osoitteessa info@mobair.fi.